loading...

متن آهنگ قدیمی

,    متن آهنگ معذرت میخوام مهرشاد,    دانلود آهنگ مهرشاد معذرت میخوام با کیفیت 320,    معذرت ميخوام عشقم,    دانلود آهنگ معذرت میخوام مهرشاد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 232 یکشنبه 24 تیر 1397

,    متن آهنگ معذرت میخوام مهرشاد
,    دانلود آهنگ مهرشاد معذرت میخوام با کیفیت 320
,    معذرت ميخوام عشقم
,    دانلود آهنگ معذرت میخوام مهرشاد 320
,    آهنگ معذرت میخوام بابک جهانبخش
,    آهنگ معذرت شهاب مظفری
,    آهنگ معذرت خواهی
,    متن معذرت میخوام
,    آهنگ معذرت میخوام شهاب مظفری

متن آهنگ معذرت میخوام از مهرشاد

نگاه بی قرار من اگه دست از چشات برداشت
اگه این قصه ی شیرین واست پایان تلخی داشت
اگه هر وقت که دلتنگی صدامو دیگه نشنیدی
اگه فردا زیره بارون منو با دیگری دید ی
من از تو معذرت می خوام اگه از من بدی دیدی
من از تو معذرت می خوام  اگه از دوری رنجیدی
من از تو معذرت می خوام که باز چشمات و تر کردم
من از تو معذرت می خوام که دیگه بر نمی گردم
نگو دلگیری از دستم که قدرت رو ندونستم
دلم خوشبختیت و می خواست تو باور کن نتونستم
اگه دستای سر گردون منو از قلب تو چیده
من از تو معذرت می خوام گل زیبای ارکیده
من از تو.معذرت می خوام اگه از من بدی دیدی
من از تو معذرت می خوام اگه از دوری رنجیدی
من از تو معذرت می خوام که باز چشمات و تر کردم
من از تو معذرت می خوام که دیگه بر نمی گردم
من از تو معذرت می خوام که دلگیری و پژمرده
من از تو معذرت می خوام که احساست ترک خورده

http://muzicir.com/play/37865/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%B0%D8%B1%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D8%AF







برچسب ها متن آهنگ معذرت میخوام مهرشاد دانلود آهنگ مهرشاد معذرت میخوام با کیفیت 320 معذرت ميخوام عشقم دانلود آهنگ معذرت میخوام مهرشاد 320 آهنگ معذرت میخوام بابک جهانبخش آهنگ معذرت شهاب مظفری آهنگ معذرت خواهی متن معذرت میخوام آهنگ معذرت میخوام شهاب مظفری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو