loading...

متن آهنگ قدیمی

,    ,    متن آهنگ قدیمی کوچه بازاری,    شعر طنز کوچه بازاری,    شعرهای کوچه بازاری عروسی,    آهنگ کوچه بازاری ترکی, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 30657 پنجشنبه 04 مهر 1398


,   
,    متن آهنگ قدیمی کوچه بازاری
,    شعر طنز کوچه بازاری
,    شعرهای کوچه بازاری عروسی
,    آهنگ کوچه بازاری ترکی
,    متن ترانه های قدیمی
,    دانلود فول آلبوم خوانندگان کوچه بازاری
,    دانلود ترانه های کوچه بازاری قبل از انقلاب
,    فول آلبوم آهنگ های گلچین کوچه بازاری
,    غزل های کوچه بازاری



http://sadegh0312.blogfa.com/category/26

می رسد روزی که بی من روزها را سر کنی

می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

می رسد روزی که تنها در کنار عکس من

شعرهای کهنه ام را ، مو به مو از بر کنی

تا مرا داری دلم را خون نکن

این دل سرگشته را مجنون نکن

تا نسوزی همچو من ، در آتش خشم زمان

کی توانی موی خود ، همرنگ خاکستر کنی

سالها درد منو ، درمان نکردی بعد من ،

آنچه با ما کرده ای ، با عاشق دیگر کنی

تا مرا داری دلم را خون نکن

این دل سرگشته را مجنون نکن

(من از چشمان خود آموختم درس محبت را ،

چو هر عضوی به درد آید ، به جایش دیده می گرید)

می توانی با نگاه روشنایی بخش خود

مبتلای عشق را صد پله عاشقتر کنی

جز گل زرد پشیمانی نمی روید به باغ

غنچه ی عشق مرا امروز اگر پرپر کنی

تا مرا داری دلم را خون نکن

این دل سرگشته را مجنون نکن

(داخل پرانتز غزل ترانه می باشد.)

دیالوگ فیلم قیصر با بازی بهروز وثوقی و صدای منوچهر اسماعیلی به کارگردانی مسعود کیمیایی

قيصر: احترامت واجبه خان دايي اما حرف از مردونگي نزن كه هيچ خوشم نمياد.

كي واسه من قد يه نخود مردونگي رو كرد تا منم واسش يه خروار رو كنم.اين دنيا هميشه واسه من كلك بوده و نامردي. به هر كي گفتم نوكرتم با خنجر كوبيد تو اين جيگرم. ديدم فرمون كه مي تونست يه محلي رو جابجا كنه، وقتي زجرش مي دادن مي رفت عرق مي خورد و عربده مي كشيد، ديوارا تكون مي خوردن و هر چي نامرد بود عينهو موش تو سوراخ راه آبا قايم مي شدن چي شد. رفت زيارت و گذاشت كنار. مثه مرد شروع كرد كاسبي كردن و پول حلال خوردن. اما مگه گذاشتن. اين نظام روزگاره، يعني اين روزگاره خان دايي؛ نزني، مي زننت.

حالا داش فرمون كجاست؟ اون فاطي كه تو اين دنيا آزارش به يه مورچه هم نرسيده بود كجاست؟ همه دل خوشيش تو اين دنيا ما بوديم و همه سرگرميش اون راديو. الهي نور به قبرشون بباره. چقدر شباي ماه رمضون من و داش فرمون راه ميفتاديم و مي رفتيم، هر چي اون كاسبي كرده بود واسه فقير فقرا سحري مي خريد و پول افطارشونو مي داد. حالا چي شد؟ سه تا بي معرفت، سه تا از خدا بي خبر مفت مفت اونا رو فرستادن زير خاك. منم اينكارو مي كنم.
خيال مي كني چي ميشه خان دايي؟ كسي از مردن ما ناراحت ميشه؟ نه ننه. سه دفه كه آفتاب بيفته سر اون ديفار و سه دفه هم كه اذون مغرب و بگن، همه يادشون ميره كه ما چي بوديم و واسه چي مرديم؟ همينطور كه ما يادمون رفته. ديگه تو اين دوره زمونه كسي حوصله داستان گوش كردن رو نداره.

دانلود و متن ترانه نیاز از شهیار قنبری .خواننده شهریار

تن تو ظهر تابستونو بیادم میاره
رنگ چشمای تو بارونو بیادم میاره
وقتی نیستی زندگی فرقی با زندون نداره
قهر تو تلخی زندونو بیادم میاره

من نیازم تو رو هر روز دیدنه
از لبت دوست دارم شنیدنه

تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه
تو همون خونی که هر لحظه تو رگهای منه
تو مثل خواب گل سرخی لطیفی مثل خواب
من همونم که اگه بی تو باشه جون میکنه

من نیازم تو رو هر روز دیدنه
از لبت دوست دارم شنیدنه

تو مثل وسوسه ی شکار یک شاپرکی
تو مثل شوق رها کردن یک بادبادکی
تو همیشه مثل یک قصه پر از حادثه ای
تو مثل شادی خواب کردن یک عروسکی

تو قشنگی مثل شکلهایی که ابرها میسازند
گلهای اطلسی از دیدن تو رنگ میبازند
اگه مردهای تو قصه بدونن که اینجایی
برای بردن تو با اسب بالدار میتازند

من نیازم تو رو هر روز دیدنه
از لبت دوست دارم شنیدنه

-------------------------------------------

شاعر:شهیار قنبری

آهنگساز:اسفندیار منفرد زاده

تنظیم دوباره:روما

خواننده:فریدون فروغی۱۳۵۱-شهریار۱۳۸۵

http://dl.musicbaran3.org/Host1/Full%20Album%205/index.php?dir=Shahriar%2FShahriar%20-%20Aghaze%20Shirin


متن ترانه ی غروب پاییز از نصرالله ریاح پور خواننده جمشید نجفی

غروبه پاییزه   دلم غم انگیزه

چشم فلک نم نم    اشکاشو می ریزه

ای آسمون من هم  دلم پره درده

مثل تو غمگینه از زندگی سرده

جوونی ام خزون شده      دلم بی همزبون شده

عشق و امید زندگیم      نصیب این و اون شده

بهار مونده پشت سرم      پیش پاهام زمستونه

من آن غروب پاییزم          همیشه چشمم گریونه

----------------------------

شاعر :نصرالله ریاح پور

خواننده:جمشید نجفی

آهنگساز:قاسم رییس نژاد

تنظیم دوباره:فریبرز خاتمی

این ترانه رو هم خیلی ها خوندند و آقای مجید فرهنگ ابتدا آن را خوانده است.ولی من اجرای جدید آقای نجفی رو میپسندم تا کاری که دیگران خوانده اند.

http://www.iransong.com/g.htm?id=60365

متن ترانه ی برگ از علی ناصری خواننده ایرج مهدیان

وقتی که برگی رو زمین میفته
حس می کنم گریه ی بی صداشو
حس می کنم چی می گذره تو قلبش
وقتی می بینه مرگ لحظه هاشو
آخه منم یه برگ خشک و زردم
که بی صدا یه عمره گریه کردم
آخه منم یه برگ خشک و زردم
که بی صدا یه عمره گریه کردم

وقتی با چشمام می بینم که یک برگ
سیلی بیجا می خوره از تگرگ
پا میذاره خزون به باغ دلم
باز کلاغا سر میدن آواز مرگ
یخ می زنه تو سینه قلب خونم
آخه من از تبار این خزونم
یخ می زنه تو سینه قلب خونم
آخه من از تبار این خزونم

وقتی که پرپر میشه گل تو گلدون
خالیه از کبوترا آسمون
حباب بغضم تو گلو می شکنه
ابر چشام دوباره میشه بارون
وقتی که پرپر میشه گل تو گلدون
خالیه از کبوترا آسمون
حباب بغضم تو گلو می شکنه
ابر چشام دوباره میشه بارون
کبوتر دلم به فکر کوچه
برای من زندگی سرد و پوچه
--------------------------------------------

شاعر: علی ناصری

آهنگساز: ناصر آهنیان

خواننده:ایرج مهدیان ۱۳۵۰

این ترانه رو بعد از آقای مهدیان حدود بیست خواننده دیگر خوانده اند ولی هیچ یک لطافت خواننده ی ابتدایی این ترانه را نداشتند.

راستی واسه دانلود باید فیلترشکن داشته باشید آهنگا رو بتونید دانلود کنید از این آدرس سایت...

http://www.iransong.com/g.htm?id=25669

متن ترانه ی ماهیگیر از جهانبخش پازوکی خواننده مازیار

این همه اون دستاتو بالا و پائین نکن
لبه بچه ماهی رو با قلاب خونین نکن
ماهیگیر ماهیگیر
اشک این بچه ماهی توی آبا نا پیداست
فریاد اون توی آب یه فریاد بی صداست
بذار تا بچگی رو بذاره اون پشت سر
بتونه عاشق بشه وقتی میشه بزرگتر
ماهیگیر ماهیگیر
ببین بازی کردنش پر از شوق موندنه
زندگی رو خواستنو مرگو از خود روندنه
خونه ی اون رودخونست دریا براش یه رویاست
بزرگترین آرزوش رسیدن به دریاست
تابیدن آفتابو رو پولکاش دوست داره
دنیا براش قشنگه وقتی بارون میباره
ماهیگیر ماهیگیر
ببین بازی کردنش پر از شوق موندنه
زندگی رو خواستنو مرگو از خود روندنه
خونه اون رودخونست دریا براش یه رویاست
بزرگترین آرزوش رسیدن به دریاست
تابیدن آفتابو رو پولکاش دوست داره
دنیا براش قشنگه وقتی بارون میباره
ماهیگیر ماهیگیر

------------------------------

شاعر و آهنگساز:جهانبخش پازوکی

خواننده:زنده یاد مازیار (عبدالرضا کیانی نژاد)

تنظیم کننده: ناصر چشم آذر

http://www.iransong.com/g.htm?id=2718

پایان یک غزل برای شروع ترانه ای

چشمی به تخت و پخت ندارم٫مرا بس است

                                                           یک صندلی برای نشستن کنار تو

(زنده یاد حسین منزوی)

من از این دنیا چی می خوام٫ دو تا صندلی چوبی

                                                که من و تو رو بشونه٫ واسه ی گفتن خوبی

( ژاکلین)

بیت اول در پایان یکی از غزلهای حسین منزوی آمده است و همان مضمون را جور دیگری در بیت اول ترانه ای ژاکلین به خوبی استفاده کرده است٫که کار جزو کارهای ماندگار موسیقی ایران می باشد.

تصنیف شد خزان از رهی معیری.خواننده و آهنگساز:جواد بدیع زاده

                                      شد خزان  (خزان عشق)

شد خزان گلشن آشنایی               بازم آتش به جان زد جدایی

               عمر من ای گل طی شد بهر تو               وز تو ندیدم جز بدعهدی و بی وفایی

با تو وفا کردم ٫تا به تنم جان بود              عشق و وفا داری ٫با تو چه دارد سود

آفت خرمن مهر و وفایی          نوگل گلشن جور و جفایی

                    از دل سنگت آه

دلم از غم خونین است              روش بختم این است

از جام غم مستم                       دشمن می پرستم

تا هستم

تو و مست از می به چمن          چون گل خندان                از مستی بر گریه ی من

با دگران در گلشن نوشی می                     من ز فراغت ناله کنم تا کی؟

تو و چون می لاله کشیدن ها                      من و چون گل جامه دریدن ها

دلم از غم خون کردی                         چه بگویم چون کردی          دردم افزون کردی

برو از مهر و وفا عاری                                  برو ای عاری  ز  وفاداری

که شکستی چون زلفت عهد مرا

دریغ و درد از عمرم                                 که در وفایت شد طی

ستم به یاران تا چند                                جفا به عاشق تا کی؟

نمی کنی ای گل یک دم  یادم                  که همچو اشک از چشمت افتادم

تا کی بی تو بود                        از غم٫ خون دل من

                            آه از دل تو

گرچه ز محنت٫ خوارم کردی                      با غم و حسرت ٫یارم کردی

مهر تو دارم باز                  بکن ای گل با من هرچه توانی ناز

                        هرچه توانی ناز                  کز عشقت می سوزم باز

محمد حسن رهی معیری.۱۲۸۸-۱۳۴۷-روحشان شاد شاعر و آهنگساز و خواننده اش.

این تصنیف را دیجی عابد به شکل ریمیکس خیلی خوب خوانده است.

از کتاب:دیوان کامل رهی معیری(سایه عمر.آزاده)-نشر:سپهر ادب-۱۳۸۲

 

متن ترانه ی عطر نرگس با صدای علی لهراسبی از آلبوم تصمیم

خواننده:علی لهراسبی-ترانه:عطر نرگس-آلبوم:تصمیم۹۰-شاعر:حدیث دهقان-آهنگساز: فواد غفاری-تنظیم: شهاب اکبری

تورو حتی تو رویامم ندیدم             ولی یه عمره جات خالیه پیشم

                                      ندیدمت چه احساس غریبی        ندیدم و برات دلتنگ می شم

فقط بگو کدوم هفته کدوم روز       کجا منتظر رسیدنت شم

                                     می خوام کاری بدم دست خودم که     خودم بهونه ی اومدنت شم

-

سپردی دست کی پیراهنت رو       که یه عمره برامون نمیآره

                                      چه بوی نرگسی پیچیده اینجا              اگه این باد سرگردون بزاره

-

بیا تا کفترا دورت بگردن                  براشون هر قدم دونه بپاشی

                           چراغون می کنم پس کوچه ها رو         شاید قسمت بشه این جمعه باشی

ایول ٫هم به خواننده هم به شاعر و هم به آهنگسازش.واقعا گل کاشتن.این آهنگ و گوش کنید و لذت ببرید.

ایشالاه همین فردا چشممون به جمال غایب همیشه حاضر روشن بشه.

راستی یه جای ترانه مشکل قافیه داشت (رسیدنت با اومدنت قافیه نیست) ولی مهم اینه که کلی ما حال کردیم.دمتون گرم.







برچسب ها متن آهنگ قدیمی کوچه بازاری شعر طنز کوچه بازاری شعرهای کوچه بازاری عروسی آهنگ کوچه بازاری ترکی متن ترانه های قدیمی دانلود فول آلبوم خوانندگان کوچه بازاری دانلود ترانه های کوچه بازاری قبل از انقلاب فول آلبوم آهنگ های گلچین کوچه بازاری غزل های کوچه بازاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو