loading...

متن آهنگ قدیمی

,    متن آهنگ معین به یاد سوسن,    دانلود آهنگ عمرم به پات حروم شد از سوسن,    اهنگ سوسن اما دیگه تموم شد,    دانلود آهنگ شهره به یاد سوسن,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 14573 چهارشنبه 03 مرداد 1397


,    متن آهنگ معین به یاد سوسن
,    دانلود آهنگ عمرم به پات حروم شد از سوسن
,    اهنگ سوسن اما دیگه تموم شد
,    دانلود آهنگ شهره به یاد سوسن
,    معین به یاد سوسن 320
,    دانلود اهنگ یادت میاد معین
,    دانلود اهنگ یادت میاد سوسن
,    یادت میاد یه روز برات دوست دارم میخوندم با صدای سوسن
,    دانلود آهنگ جدید ۹۶ معین به یاد سوسن
,   


http://tarane.8tag.ir/

متن آهنگ به یاد سوسن معین یادت میاد یه روزی برات دوست دارم میخوندم با شوق رویت تا سحر چشم انتظار...

متن آهنگ به یاد سوسن معین
یادت میاد یه روزی برات دوست دارم میخوندم
با شوق رویت تا سحر چشم انتظار میموندم
اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد
از من نصیحت بشنو ای دل
آروم بگیر توو سینه که زندگی همینه
روز از نو روزی از نو ای دل
خسته شدم از بس که با غریبه ها دیدمت
در راه عشق و عاشقی چه بی وفا دیدمت
دلتنگیات برای من بود لطفت برای دیگرون
رنج و غمت توو سینه من خودت سرای دیگرون
اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد
از من نصیحت بشنو ای دل
آروم بگیر توو سینه که زندگی همینه
روز از نو روزی از نو ای دل
اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد
از من نصیحت بشنو ای دل
آروم بگیر توو سینه که زندگی همینه
روز از نو روزی از نو ای دل







برچسب ها متن آهنگ معین به یاد سوسن دانلود آهنگ عمرم به پات حروم شد از سوسن اهنگ سوسن اما دیگه تموم شد دانلود آهنگ شهره به یاد سوسن معین به یاد سوسن 320 دانلود اهنگ یادت میاد معین دانلود اهنگ یادت میاد سوسن یادت میاد یه روز برات دوست دارم میخوندم با صدای سوسن دانلود آهنگ جدید ۹۶ معین به یاد سوسن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو