loading...

متن آهنگ قدیمی

  آهنگ نمی دونست دل من ایرجنمی دونست دل من که پریشونی چیهسربه گریبونی چیه ؟!!نمی دونست دل من شب بارونی چیه گریه پنهونی چیه ؟!!!شیشه از سنگ شد و ناله آهنگ شد و...لاله دل تنگ شد و بنفشه بیرنگ شد و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 یکشنبه 05 خرداد 1398

 

آهنگ نمی دونست دل من ایرج

نمی دونست دل من که پریشونی چیه

سربه گریبونی چیه ؟!!

نمی دونست دل من شب بارونی چیه

گریه پنهونی چیه ؟!!!

شیشه از سنگ شد و ناله آهنگ شد و...

لاله دل تنگ شد و بنفشه بیرنگ شد و...

دل من عشق و شناخت واسه تو عقلش و باخت

واسه دیوونگی هاتمن دیوونه رو ساخت.

 


واسه دیوونگی هات من دیوونه رو ساخت.

تو که گفتی عاشقی حرف شعر و مستیه

حرف زانو زدن و سر خدا پرستیه

تو نگفتی عاشقی حرف ویرون شدنه
سر دیونگی و سر به گریبون شدنه

سر دیونگی و سر به گریبون شدنه

من شبها نخفتم و

از غم تو گفتم و

از تموم قصه ها اسم تو رو شنفتم و...

دل من عشق شناخت

واسه تو عقلش و باخت

واسه دیوونگی هات

من دیوونه رو ساخت.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو