loading...

متن آهنگ قدیمی

 آهنگ ستاره سعید کرمانیسعید کرمانیبابی لوردستاره شب ها نباشیچشم من خوابی نمیرهوقتی که کنار ماهی دل من آروم میگیرهمیدونی طاقت ندارموقتی که واسم نتابیمیشکنه سکوت لبهامتو کنار من نخوابی-عشقم بگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 سه شنبه 09 مرداد 1397

 آهنگ ستاره سعید کرمانی


سعید کرمانی
بابی لورد
ستاره شب ها نباشی
چشم من خوابی نمیره
وقتی که کنار ماهی 
دل من آروم میگیره


میدونی طاقت ندارم
وقتی که واسم نتابی
میشکنه سکوت لبهام
تو کنار من نخوابی
-عشقم بگو جز من یار نداری
-نکنه دوباره بری ومنو قال بزاری
-وقتی میگم دوست دارم باید بال در آری
-دلمو ببری ودیگه پس نیاری
لالالااااالااااااااااا
لالالاااااالاااااااااا

-در پی تو من پریدم
-به دل خورشید رسیدم
-گفتم که ستاره ام کو
-گفت که اونو ندیدم
-بی کسی همبازی ام شد 
-تو شبای بی قرارم
-ستاره بیا بخت من باش
-من آخه بختی ندارم
عشقم بگو جز من یار نداری
-نکنه دوباره بری ومنو قال بزاری
-وقتی میگم دوست دارم باید بال در آری
-دلمو ببری ودیگه پس نیاری
ای ای ای ای ....







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو