loading...

متن آهنگ قدیمی

,    متن آهنگ چرا خبر ندادی شهرام شب پره,    دانلود آهنگ ماه از کدوم ور اومده با کیفیت 320,    ریمیکس آهنگ ماه از کدوم ور اومده,    ریمیکس م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 314 شنبه 11 خرداد 1398



,    متن آهنگ چرا خبر ندادی شهرام شب پره
,    دانلود آهنگ ماه از کدوم ور اومده با کیفیت 320
,    ریمیکس آهنگ ماه از کدوم ور اومده
,    ریمیکس ماه از کدوم ور اومده
,    تک آهنگهای شهرام شب پره
,    دانلوداهنگ ماه از کدوم ور اومده
,    آهنگ های شاد شهرام شب پره
,    آهنگ ماه از کدوم ور اومده امشب از اینور اومده
,    دانلود آهنگ شاد ماه از کدوم ور اومده

,   
,   


 

ماه از کدوم ور اومده،امشب از اين ور اومدي از همين در رفتيو از همين در اومدي

ماه از کدوم ور اومده،که اين ورا راهت شده کوچه بن بست ما،راه دلخواهت شده

خبر ندادي که مياي شهرو چراغونش کنم در و ديوار خونه رو آينه بندونش کنم

خبر ندادي که مياي،خبر ندادي که مياي وقتي که از در اومدي،از خوشي لرزيد تنم

اي نگار نازنين،هنوز عاشقت منم بيا بشين کنار من که دلم بي تابه

بي تو اين شبهاي من بي نور و مهتابه خبر ندادي که مياي شهرو چراغونش کنم

در و ديوار خونه رو آينه بندونش کنم خبر ندادي که مياي،خبر ندادي که مياي

خوش اومدي،خوش اومدي،چراغ خونه مني قشنگ ترين ترانه عاشقونه مني

خوش اومدي،خوش اومدي،چراغ خونه مني قشنگ ترين ترانه عاشقونه مني

خبر ندادي که مياي شهرو چراغونش کنم در و ديوار خونه رو آينه بندونش کنم

خبر ندادي که مياي،خبر ندادي که مياي چرا خبر ندادي،چرا خبر ندادي،

چرا خبر ندادي که مياي شهرو چراغونش کنم در و ديوار خونه رو، آينه بندونش کنم

خبر ندادي که مياي،خبر ندادي که مياي ماه از کدوم ور اومده،امشب از اين ور اومدي

از همين در رفتيو از همين در اومدي ماه از کدوم ور اومده،که اين ورا راهت شده

کوچه بن بست ما،راه دلخواهت شده خبر ندادي که مياي شهرو چراغونش کنم

در و ديوار خونه رو آينه بندونش کنم خبر ندادي که مياي،خبر ندادي که مياي

وقتي که از در اومدي،از خوشي لرزيد تنم اي نگار نازنين،هنوز عاشقت منم

بيا بشين کنار من که دلم بي تابه بي تو اين شبهاي من بي نور و مهتابه

خبر ندادي که مياي شهرو چراغونش کنم در و ديوار خونه رو آينه بندونش کنم

خبر ندادي که مياي،خبر ندادي که مياي چرا خبر ندادي،چرا خبر ندادي،

چرا خبر ندادي که مياي شهرو چراغونش کنم در و ديوار خونه رو، آينه بندونش کنم

خبر ندادي که مياي،خبر ندادي که مياي

 

http://1music364.com

 







برچسب ها متن آهنگ چرا خبر ندادی شهرام شب پره دانلود آهنگ ماه از کدوم ور اومده با کیفیت 320 ریمیکس آهنگ ماه از کدوم ور اومده ریمیکس ماه از کدوم ور اومده تک آهنگهای شهرام شب پره دانلوداهنگ ماه از کدوم ور اومده آهنگ های شاد شهرام شب پره آهنگ ماه از کدوم ور اومده امشب از اینور اومده دانلود آهنگ شاد ماه از کدوم ور اومده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو