loading...

متن آهنگ قدیمی

خیلیا دوست دارن شبیه تو باشنببینَنِت از دور یا با تو تنهاشنای کاش وقتی چشماتو رو هم میذاریآهنگی باشم که تو خیلی دوست داریوقتی که بیداری آرومی انگاریوقتی خوابی پیرهن من روتهمهم نیست چی میگن راجع به تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 پنجشنبه 16 خرداد 1398


خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن
ببینَنِت از دور یا با تو تنهاشن
ای کاش وقتی چشماتو رو هم میذاری
آهنگی باشم که تو خیلی دوست داری
وقتی که بیداری آرومی انگاری
وقتی خوابی پیرهن من روته
مهم نیست چی میگن راجع به تو با من
دوسِت دارم به خودم مربوطه

 خیلیا



نه خودم نه خدا کی میدونه کجا
تورو از تو میخوام با تموم وجودم
از ضدا از سکوت تو شب برهوت
دنیا داغون شد باز حواسم به تو بود
وقتی که بیداری آرومی انگاری
وقتی خوابی پیرهن من روته
مهم نیست چی میگن راجع به تو با من
دوسِت دارم به خودم مربوطه






منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن Download Music دانلود آهنگ جدید خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن دانلود آهنگ خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن با کیفیت 320 متن آهنگ خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو