loading...

متن آهنگ قدیمی

,    متن آهنگ شجریان بهار دلکش,    تصنیف بهار دلکش با صدای استاد شجریان,    متن آهنگ بهار دلکش وحید تاج,    بهار دلکش شجریان دانلود mp3,&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 824 چهارشنبه 29 خرداد 1398



,    متن آهنگ شجریان بهار دلکش
,    تصنیف بهار دلکش با صدای استاد شجریان
,    متن آهنگ بهار دلکش وحید تاج
,    بهار دلکش شجریان دانلود mp3
,    بهار دلکش شجریان 320
,    بهار دلکش محمد معتمدی
,    بهار دلکش شکیلا
,    دانلود آهنگ بهار دلکش رسید و دل بجا نباشد شکیلا
,    بهار دلکش سنتور

,   



کد خبر: ۸۰۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
 
کد ویدیو

بهار دلکش رسید و دل به‌جا نباشد
از آن‌که دلبر دمی به فکر ما نباشد
در این بهار ای صنم بیا و آشتی کن
که جنگ و کین با من حزین روا نباشد
صبحدم بلبل، بر درخت گل، به‌خنده می‌گفت
نازنینان را، مه‌جبینان را، وفا نباشد

اگر که با این دل حزین تو عهد بستی
حبیب من، با رقیب من، چرا نشستی؟
چرا دلم را عزیز من، ز کینه خستی؟
بیا بَرَم شبی از وفا ای مه الستی
تازه کن عهدی که با ما بستی

به باغ رفتم دمی به گل نظاره کردم
چو غنچه پیراهن از غم تو پاره کردم
روا نباشد اگر ز من کناره جویی
که من ز بهر تو از جهان کناره کردم
ای پری پیکر، سرو سیمین بر، لعبت بهاری
مهوشی جانی، دلکشی اما، وفا نداری

به باغ رفتم چو عارضت گلی ندیدم
ز گلشن‌ات از مراد دل گلی نچیدم
به خاک کوی تو لاجرم وطن گزیدم
ببین در وطن از رفیقانت،
وز رقیبانت، در وطن‌خواهی چه‌ها کشیدم

 

https://www.tabnak.ir/fa/news/800535/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D9%84%DA%A9%D8%B4-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B4%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86







برچسب ها متن آهنگ شجریان بهار دلکش تصنیف بهار دلکش با صدای استاد شجریان متن آهنگ بهار دلکش وحید تاج بهار دلکش شجریان دانلود mp3 بهار دلکش شجریان 320 بهار دلکش محمد معتمدی بهار دلکش شکیلا دانلود آهنگ بهار دلکش رسید و دل بجا نباشد شکیلا بهار دلکش سنتور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو