loading...

متن آهنگ قدیمی

,    ,    متن آهنگ بنان تنها ماندم,    دانلود آهنگ تنها ماندم تنها رفتی استاد بنان,    دانلود آهنگ همه شب نالم چون نی شجریان,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 پنجشنبه 30 خرداد 1398


,   
,    متن آهنگ بنان تنها ماندم
,    دانلود آهنگ تنها ماندم تنها رفتی استاد بنان
,    دانلود آهنگ همه شب نالم چون نی شجریان
,    آهنگ کاروان بنان با کیفیت بالا
,    دانلود آهنگ همه شب نالم چون نی بنان
,    کاروان بنان ویکی صدا
,    دانلود آهنگ تنها ماندم مرضیه
,    دانلود آهنگ کاروان شجریان
,    پخش آنلاین آهنگ کاروان بنان

 



اسمش هست "کاروان"

شعرش از استاد رهی معیری

آهنگساز استاد مرتضی محجوبی



حالا متن این تصنیف زیبارو در اختیارتون قرار میدم

همه شب نالم چون نی ،که غمی دارم- که غمی دارم
دل و جـان بــردی اما ، نشدی یـارم - یـارم
بـا ما بودی - بی ما رفتی چو بوی گل به کجا رفتی
تنها ماندم- تنها رفتی

چو کاروان رود-فغانم از زمین بر آسمان رود-دور از یارم-خون می بارم

فتادم از پا- به ناتوانی،اسیر عشقم،چنانکه دانی
رهایی از غم- نمی توانم،تو چاره ای کن که می توانی

گر ز دل بر آرم آهی - آتش از دلم خیزد
چون ستاره از مژگانم- اشک آتشین ریزد

چو کاروان رود-فغانم از زمین بر آسمان رود-دور از یارم-خون می بارم
نه حریفی تا با او،غم دل گویم - نه امیدی در خاطر،که تو را جویم

ای شادی جان،سرو روان،کز بر ما رفتی
از محفل ما،چون دل ما،سوی کجا رفتی

تنها ماندم- تنها رفتی

به کجایی غمگسار من،فغان زار من بشنو بازآ-بازآ
از صبا حکایتی ز روزگار من بشنو بازآ-بازآ،سوی رهی
چون روشنی از دیدة ما رفتی - با قافلة باد صبا رفتی
تنها ماندم- تنها رفتی

 

https://www.cloob.com







برچسب ها متن آهنگ بنان تنها ماندم دانلود آهنگ تنها ماندم تنها رفتی استاد بنان دانلود آهنگ همه شب نالم چون نی شجریان آهنگ کاروان بنان با کیفیت بالا دانلود آهنگ همه شب نالم چون نی بنان کاروان بنان ویکی صدا دانلود آهنگ تنها ماندم مرضیه دانلود آهنگ کاروان شجریان پخش آنلاین آهنگ کاروان بنان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو