loading...

متن آهنگ قدیمی

  مثه دیونه ها تشویش دارمآخه میدونم اینو بی تو هرشبچه روزای بدی در پیش دارممیخوای یادم بره روزای خوبوکه توی خاطراتم جون گرفتهنگاه کن قلب خسته‌م سختی هاروبه عشق بودنت آسون گرفتهنذار دستام گم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 195 سه شنبه 16 مهر 1398

 

مثه دیونه ها تشویش دارم
آخه میدونم اینو بی تو هرشب
چه روزای بدی در پیش دارم
میخوای یادم بره روزای خوبو
که توی خاطراتم جون گرفته
نگاه کن قلب خسته‌م سختی هارو
به عشق بودنت آسون گرفته
نذار دستام گم شه
نذار دیونه تر شم
دل من جا بمونه
خودم غرق سفر شم
ازاین روزای سخت و پر از دلشوره سیرم

https://artmusics.net

 

یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم

کمک کن از شب تردید رد شم
دوباره عاشقم شو باورم کن
نذار از آسمون تو بیفتم
بمون و عشقتو بال و پرم کن
میخوای آغوشتو ازمن بگیری
مثه دیوونه ها تشویش دارم
آخه میدونم اینو بی تو هرشب
چه روزای بدی در پیش دارم
نذار دستام گم شه
نذار دیونه تر شم
دل من جا بمونه
خودم غرق سفر شم
ازاین روزای سختو پر از دلشوره سیرم
یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم
می خوای آغوشتو از من بگیری مثل دیوونه ها تشویش دارم
اخه می دونم اینو، بی تو هر شب چه روزای بدی در پیش دارم
می خوای یادم بره روزهای خوبو که توی خاطراتم جون گرفته
نگاه کن قلب خستم سختیا رو به عشق بوندنت آسون گرفته
نذار دستام گمشه نذار دیوونه ترشم دل من جا بمونه خودم غرق سفرشم
از این روزای سخت و پر از دلشوره سیرم یکاری کن عزیزم دارم از دست میرم
کمک کن از شب تردید رد شم دوباره عاشقم شو باورم کن
نذار از آسمون تو بیافتم بمون و عشقتو بال و پرم کن
می خوای آغوشتو از من بگیری…مثل دیوونه ها تشویش دارم
آخه می دونم اینو بی تو هر شب…چه روزهای بدی در پیش دارم
نذار دستام گمشه نذار دیوونه ترشم دل من جا بمونه خودم غرق سفرشم
از این روزای سخت و پر دلشوره سیرم یکاری کن عزیزم دارم از دست میرممیخوای آغوشتو ازمن بگیری
مثه دیونه ها تشویش دارم
آخه میدونم اینو بی تو هرشب
چه روزای بدی در پیش دارم
میخوای یادم بره روزای خوبو
که توی خاطراتم جون گرفته
نگاه کن قلب خسته‌م سختی هارو
به عشق بودنت آسون گرفته
نذار دستام گم شه
نذار دیونه تر شم
دل من جا بمونه
خودم غرق سفر شم
ازاین روزای سخت و پر از دلشوره سیرم
یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم

کمک کن از شب تردید رد شم
دوباره عاشقم شو باورم کن
نذار از آسمون تو بیفتم
بمون و عشقتو بال و پرم کن
میخوای آغوشتو ازمن بگیری
مثه دیوونه ها تشویش دارم
آخه میدونم اینو بی تو هرشب
چه روزای بدی در پیش دارم
نذار دستام گم شه
نذار دیونه تر شم
دل من جا بمونه
خودم غرق سفر شم
ازاین روزای سختو پر از دلشوره سیرم
یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم







برچسب ها دانلود آهنگ مثل دیوونه ها تشویش دارم دانلود موزیک ویدیو معین میخوای اغوشتو از من بگیری دانلود آهنگ آغوش معین موزیک ویدیو معین به نام آغوش متن آغوش معین دانلود موزیک ویدیو معین آغوش دانلود موزیک ویدیو معین بنام آغوش نگاه کن قلب خستم سختی هارو دانلود اهنگ ازمعین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو