loading...

متن آهنگ قدیمی

آهنگ عزیزم شهرام دلارام و حامد رحمانیعزیزم دیدی واست میخونمپس بدون که قدر تو میدونماینو بدون اینجا شده برام یه زندونباز نکن دیگه منو فراموشوای نرو اینقد توی آغوشاینو بدون که من با تو میمونماگه بری یه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 139 شنبه 20 مرداد 1397

آهنگ عزیزم شهرام دلارام و حامد رحمانی

عزیزم دیدی واست میخونم
پس بدون که قدر تو میدونم

اینو بدون اینجا شده برام یه زندون
باز نکن دیگه منو فراموش
وای نرو اینقد توی آغوش
اینو بدون که من با تو میمونم


اگه بری یه لحظه نمیتونم
چرا که قلب من رو تو شکستی
رفتی آخه با رقیبم نشستی
مگه نمیدونستی من میمیرم
اگه تورو یه لحظه من نبینم

اگه تورو یه لحظه من نبینم


عزیزم اینو برات من خوندم
تا همه درد منو بدونن
ولی بدون یکی هست 
که قدر تو بدونه

آخ نکن دیگه منو فراموش
وای نرو اینقد توی آغوش
اینو بدون که من با تو میمونم
اگه بری یه لحظه نمیتونم

ولی الان که از تو خیلی دورم
مثل یه قطره آب توی یه رودم
ولی با آهنگم تورو میتونم
به آرزویی که داری برسونم







برچسب ها دانلود آهنگ عزیزم شهرام دلارام و حامد رحمانی کیفیت 320 متن آهنگ عزیزم شهرام دلارام و حامد رحمانی دانلود آهنگ عزیزم شهرام دلارام و حامد رحمانی رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول عزیزم شهرام دلارام و حامد رحمانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عزیزم شهرام دلارام و حامد رحمانی کد آهنگ پیشواز همراه اول عزیزم شهرام دلارام و حامد رحمانی دانلود آهنگ عزیزم شهرام دلارام و حامد رحمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو