loading...

متن آهنگ قدیمی

آهنگ لیلی 1 حامد ملک لو لیلی لیلی لیلی لیلی دل من واسه تو تنگهلیلی لیلی لیلی لیلی انتظارتم قشنگهآاااه دوست دارمآاااه دوست دارمآاااه دوست دارمواسه چی فاصله افتاده میون تو ومنناز اون نگاتو قربون لی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 318 پنجشنبه 01 شهریور 1397

آهنگ لیلی 1 حامد ملک لو

 لیلی لیلی لیلی لیلی دل من واسه تو تنگه
لیلی لیلی لیلی لیلی انتظارتم قشنگه

آاااه دوست دارم
آاااه دوست دارم
آاااه دوست دارم

واسه چی فاصله افتاده میون تو ومن
ناز اون نگاتو قربون لیلی آتیشم نزن


داره دیوونه می شه دلم تو سینه واسه تو
دل من تنگه واست تو به من نگو برو


آه لیلی لیلی لیلی لیلی دل من واسه تو تنگه 
لیلی لیلی لیلی لیلی انتظارتم قشنگه 
آه لیلی لیلی لیلی لیلی دل من واسه تو تنگه 
لیلی لیلی لیلی لیلی انتظارتم قشنگه

انتظارتم قشنگهدل من واسه تو تنگه 
نمی خوام نمی شه دیگه بی تو اینجا زنده باشم 
تویی اون که همه می گن من اسیر خنده هاشم 
تویی یک دونه و لیلا منم اون عاشق تنها
تو رفیق شب وگریه من اسیر شب یلدا

آه لیلی لیلی لیلی لیلی دل من واسه تو تنگه 
لیلی لیلی لیلی لیلی انتظارتم قشنگه
آه لیلی لیلی لیلی لیلی دل من واسه تو تنگه 
لیلی لیلی لیلی لیلی انتظارتم قشنگه

واسه چی فاصله افتاده میون تو ومن
ناز اون نگاتو قربون لیلی آتیشم نزن
داره دیوونه می شه دلم تو سینه واسه تو
دل من تنگه واست تو به من نگو برو

آه لیلی لیلی لیلی لیلی دل من واسه تو تنگه 
لیلی لیلی لیلی لیلی انتظارتم قشنگه
آه لیلی لیلی لیلی لیلی دل من واسه تو تنگه 
لیلی لیلی لیلی لیلی انتظارتم قشنگه

انتظارتم قشنگهدل من واسه تو تنگه 

نمی خوام نمی شه بی تو اینجا زنده باشم 
تویی اون که همه می گن من اسیر خنده هاشم 
تویی یک دونه ولیلا منم اون عاشق تنها
تو رفیق شب وگریه من اسیر شب یلدااااا

آه لیلی لیلی لیلی لیلی دل من واسه تو تنگه 
لیلی لیلی لیلی لیلی انتظارتم قشنگه
آه لیلی لیلی لیلی لیلی دل من واسه تو تنگه 
لیلی لیلی لیلی لیلی انتظارتم قشنگه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول لیلی 1 حامد ملک لو کد آوای انتظار همراه اول لیلی 1 حامد ملک لو دانلود آهنگ لیلی 1 حامد ملک لو کیفیت 320 دانلود آهنگ لیلی 1 حامد ملک لو متن آهنگ لیلی 1 حامد ملک لو دانلود آهنگ لیلی 1 حامد ملک لو رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل لیلی 1 حامد ملک لو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو