loading...

متن آهنگ قدیمی

    ,    متن اهنگ بوسه,    متن آهنگ میبوسم من لباتو میبندی تو چشاتو,    آهنگ بوسه از بلک کتس,    دانلود آهنگ میبوسم من لباتو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2190 شنبه 07 مهر 1397

   
,    متن اهنگ بوسه
,    متن آهنگ میبوسم من لباتو میبندی تو چشاتو
,    آهنگ بوسه از بلک کتس
,    دانلود آهنگ میبوسم من لباتو از سامی بیگی
,    دانلود اهنگ سامی بیگی به نام میبوسم من لباتو
,    دانلود اهنگ میبوسم من لباتو میبندی

..میبوسم من لباتو

♫♫♫

امشب تو نگاهت
من عشقو میبینم
با من که میرقصی
یا پیشت میشینم
تمومه آرزوم بود
دستاتو بگیرم
بگی عاشقمی تا
برای تو بمیرم..

میبوسم من لباتو
میبندی تا چشاتو
عاشق این حسی میدونم
تو رو دارم کنارم
تمومه این انتظارم
من این عشقو از چشات میخونم

♫♫♫

برای با تو بودن
من خدا رو دیدم
دستامو گرفتی
با تو عشقو دیدم
واسه شادی قلبت
لحظه هامو میدم
امشب دیگه با تو
به آرزوم رسیدم

میبوسم من لباتو
میبندی تا چشاتو
عاشق این حسی میدونم
تو رو دارم کنارم
تمومه این انتظارم
من این عشقو از چشات میخونم

 

http://mytopseda.ir







برچسب ها متن اهنگ بوسه متن آهنگ میبوسم من لباتو میبندی تو چشاتو آهنگ بوسه از بلک کتس دانلود آهنگ میبوسم من لباتو از سامی بیگی دانلود اهنگ سامی بیگی به نام میبوسم من لباتو دانلود اهنگ میبوسم من لباتو میبندی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو