loading...

متن آهنگ قدیمی

,    ,    متن اهنگ مجید اصلاحی عشق کی بودی,    دانلود آهنگ عشق کی بودی تو,    اهنگ خوب حالم وقتی تورو دارم,    دانلود آهنگ آر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 شنبه 07 مهر 1397


,   
,    متن اهنگ مجید اصلاحی عشق کی بودی
,    دانلود آهنگ عشق کی بودی تو
,    اهنگ خوب حالم وقتی تورو دارم
,    دانلود آهنگ آره خیلی خوبه حالم وقتی تو رو دارم
,    آهنگ خوبه حالم
,    اهنگ عشق کی بودی تو مجتبی دربیدی
,    دانلود آهنگ شاد مجید اصلاحی
,    دانلود اهنگ عشق کی بودی تو مجتبی دربیدی
,    اهنگ وقتی تورو دارم

http://www.faratext.com/

متن آهنگ عشق کی بودی مجید اصلاحی
Lyrics Music Majid Eslahi Eshghe Ki Boodi

متن آهنگ عشق کی بودی مجید اصلاحی

 

ترانه و شعر آهنگ عشق کی بودی مجید اصلاحی

خوبه حالم وقتی تو رو دارم دلشوره ندارم اینکه کنارمی تو
خوبه حالم خرابه اون نگاهتم آخه بیقرارتم منم دیوونه ی تو

بارون تو رو یاد من میاره آسون میشی ماه و من ستاره
آروم میگیره دلم دوباره وقتی دست من دستاتو داره

جونم آخه تو عشقه کی بودی عمرم تا حالا ماله کی بودی
چشمات برق الماسو که داره حرفات عشقو یاد من میاره

خوبه حالم وقتی تو رو دارم دلشوره ندارم اینکه کنارمی تو
خوبه حالم خرابه اون نگاهتم آخه بیقرارتم منم دیوونه ی تو
خوبه حالم خوبه حالم

تکست آهنگ عشق کی بودی مجید اصلاحی

بارون تو رو یاد من میاره آسون میشی ماه و من ستاره
آروم میگیره دلم دوباره وقتی دست من دستاتو داره

جونم آخه تو عشقه کی بودی عمرم تا حالا ماله کی بودی
چشمات برق الماسو که داره حرفات عشقو یاد من میاره

خوبه حالم وقتی تو رو دارم دلشوره ندارم اینکه کنارمی تو
خوبه حالم خرابه اون نگاهتم آخه بیقرارتم منم دیوونه ی تو
خوبه حالم خوبه حالم

**







برچسب ها متن اهنگ مجید اصلاحی عشق کی بودی دانلود آهنگ عشق کی بودی تو اهنگ خوب حالم وقتی تورو دارم دانلود آهنگ آره خیلی خوبه حالم وقتی تو رو دارم آهنگ خوبه حالم اهنگ عشق کی بودی تو مجتبی دربیدی دانلود آهنگ شاد مجید اصلاحی دانلود اهنگ عشق کی بودی تو مجتبی دربیدی اهنگ وقتی تورو دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو