loading...

متن آهنگ قدیمی

,    متن اهنگ مجید اصلاحی عشق تو,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی بهشت,    مجید اصلاحی فکر,    مجید اصلاحی دل بستم,    مجید اصلاحی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 119 شنبه 07 مهر 1397


,    متن اهنگ مجید اصلاحی عشق تو
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی بهشت
,    مجید اصلاحی فکر
,    مجید اصلاحی دل بستم
,    مجید اصلاحی بیا ارومم کن
,    مجید اصلاحی خوبه حالم
,    مجید اصلاحی باید برم
,    دانلود آهنگ شاد مجید اصلاحی

http://www.persiantext.ir

متن آهنگ عشق تو مجید اصلاحی
Lyrics Music Majid Eslahi Eshghe To

متن آهنگ عشق تو مجید اصلاحی

 

ترانه و شعر آهنگ عشق تو مجید اصلاحی
هر جایه دنیا رو بگردم مثله تو ندیدم خوبه من عزیزم
من دیوونه ترنیم دوست دارم شدیدا تا ابد همینم
تو یه نگاه به ما کن اسممو صدا کن بدون عاشق ترینم
من آروزیه قلبم اینه که نبینم دوریتو عزیزم
عشقه تو کم کم تو دلم هر دم میتپه هر شب من دورت بگردم
ماهو ستاره ها تو آسمون میباره نور چشمونه زیباتو نداره
عشقه تو کم کم تو دلم هر دم میتپه هر شب من دورت بگردم
ماهو ستاره ها تو آسمون میباره نور چشمونه زیباتو نداره
تکست آهنگ عشق تو مجید اصلاحی
هر جایه دنیا رو بگردم مثله تو ندیدم خوبه من عزیزم
من دیوونه ترنیم دوست دارم شدیدا تا ابد همینم
تو یه نگاه به ما کن اسممو صدا کن بدون عاشق ترینم
من آروزیه قلبم اینه که نبینم دوریتو عزیزم
عشقه تو کم کم تو دلم هر دم میتپه هر شب من دورت بگردم
ماهو ستاره ها تو آسمون میباره نور چشمونه زیباتو نداره
عشقه تو کم کم تو دلم هر دم میتپه هر شب من دورت بگردم
ماهو ستاره ها تو آسمون میباره نور چشمونه زیباتو نداره

**







برچسب ها متن اهنگ مجید اصلاحی عشق تو دانلود آهنگ مجید اصلاحی بهشت مجید اصلاحی فکر مجید اصلاحی دل بستم مجید اصلاحی بیا ارومم کن مجید اصلاحی خوبه حالم مجید اصلاحی باید برم دانلود آهنگ شاد مجید اصلاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو