loading...

متن آهنگ قدیمی

,    متن آهنگ تالک داون سادم,    دانلود آهنگ سادم تالک داون,    اهنگ سادم از تالک داون و سایمان,    دانلود آهنگ سادم تالک داون و سایمان,&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 453 سه شنبه 01 آبان 1397




,    متن آهنگ تالک داون سادم
,    دانلود آهنگ سادم تالک داون
,    اهنگ سادم از تالک داون و سایمان
,    دانلود آهنگ سادم تالک داون و سایمان
,    دانلود اهنگ سادم از talk down
,    تالک داون سادم سادم سادم
,    دانلود اهنگ تالک داون ساده ام
,    دانلود اهنگ تالک داون بنام سادم
,    دانلود اهنگ کامل تالک داون سادم

,   

متن آهنگ تالک داون سادم

همراه با دانلود آهنگ تالک داون سادم

 Text  Music Talk Down Sadam  

الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره
فکرمیکردم یادتم مثه عطرت از رو تنم میپره
چرا خوبیای من خوبیای من دلتو میزنه
میزنه
بارون رو شیشه میزنه
من هنو عکسای دوتاییمونو دارم
به یادم میای حیف نیستی کنارم
دیدمت دوباره توی خوابم
چه سادم چه سادم چه سادم چه سادم
من هنو عکسای دوتاییمونو دارم
دوست دارم حیف نیستی کنارم
دیدمت دوباره توی خوابم
چیکار کنم سادم سادم سادم

تکست آهنگ تالک داون سادم

 

http://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%A7%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%85/







برچسب ها متن آهنگ تالک داون سادم دانلود آهنگ سادم تالک داون اهنگ سادم از تالک داون و سایمان دانلود آهنگ سادم تالک داون و سایمان دانلود اهنگ سادم از talk down تالک داون سادم سادم سادم دانلود اهنگ تالک داون ساده ام دانلود اهنگ تالک داون بنام سادم دانلود اهنگ کامل تالک داون سادم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو