loading...

متن آهنگ قدیمی

,    متن آهنگ وقتی میگی سلام فقط بایک کلام,    دانلود اهنگ تا ميگي سلام از نوش افرين,    دانلود آهنگ تا میگی سلام نوش آفرین با کیفیت 320,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 9421 یکشنبه 14 بهمن 1397


,    متن آهنگ وقتی میگی سلام فقط بایک کلام
,    دانلود اهنگ تا ميگي سلام از نوش افرين
,    دانلود آهنگ تا میگی سلام نوش آفرین با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ تا میگی سلام از سحر
,    دانلود آهنگ تا میگی سلام از لیلا فروهر
,    نوش آفرین تا میگی سلام 320
,    دانلود موزیک ویدیو تا میگی سلام از نوش آفرین
,    تا میگی سلام فقط بایک کلام ریمیکس
,    دانلود موزیک ویدیو وقتی صدای پاهات

وقتی صدای پاهات میپیچه تو کوچمون طپشهای قلب من سرمیزنه به آسمون
میخوام آروم بمونم چه کنم نمیتونم با چه شوقی خودمو دم در میرسونم
این دل عاشق پیشه یه دم آروم نمیشه وای وای وای چی بگم این دل توی آتیشه
تا که این در وا میشه صورتت پیدا میشه دل من پر میزنه از سینه رها میشه
تا میگی سلام فقط با یک کلام
دیوونه میشم جز تو نمیبینه چشام
میلرزه صدام تنگه نفسام
از تموم این دنیا فقط تو رو میخوام
داره میسوزه تنم گر گرفته پیرهنم التهابه عشقه این تو میگرده دیدنم
میخوام آروم بمونم چه کنم نمیتونم با چه شوقی خودمو دم در میرسونم
این دل عاشق پیشه یه دم آروم نمیشه وای وای وای چی بگم این دل توی آتیشه
تا که این در وا میشه صورتت پیدا میشه دل من پر میزنه از سینه رها میشه
تا میگی سلام فقط با یک کلام
دیوونه میشم جزتو نمیبینه چشام
میلرزه صدام تنگه نفسام
از تموم این دنیا فقط تو رو میخوام
شب و روز هر دم من تشنه به دیداره توام دست من نیست چه کنم آخه گرفتار توام
هیچ کسی نمیدونه تو قلب من چی میگذره با تو بودن واسه من از همه چیز قشنگتره
تا میگی سلام فقط با یک کلام
دیوونه میشم جزتو نمیبینه چشام
میلرزه صدام تنگه نفسام
از تموم این دنیا فقط تو رو میخوام

 

https://www.tarafdari.com







برچسب ها متن آهنگ وقتی میگی سلام فقط بایک کلام دانلود اهنگ تا ميگي سلام از نوش افرين دانلود آهنگ تا میگی سلام نوش آفرین با کیفیت 320 دانلود آهنگ تا میگی سلام از سحر دانلود آهنگ تا میگی سلام از لیلا فروهر نوش آفرین تا میگی سلام 320 دانلود موزیک ویدیو تا میگی سلام از نوش آفرین تا میگی سلام فقط بایک کلام ریمیکس دانلود موزیک ویدیو وقتی صدای پاهات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو