loading...

متن آهنگ قدیمی

,    متن اهنگ وقتی میگیری دستمو میزنی لبخند,    دانلود آهنگ وقت پرواز 25 باند 320,    دانلود ریمیکس آهنگ وقت پرواز 25 باند,    وقت پرواز از

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 یکشنبه 14 بهمن 1397

,    متن اهنگ وقتی میگیری دستمو میزنی لبخند
,    دانلود آهنگ وقت پرواز 25 باند 320
,    دانلود ریمیکس آهنگ وقت پرواز 25 باند
,    وقت پرواز از ۲۵باند
,    دانلود موزیک ویدیو وقت پرواز 25 باند
,    اهنگ چشمات مال منه وقتی که دستات تو دستمه
,    دانلود آهنگ ترکی مهدی بنیادی
,    موزیک ویدیو 25 باند وقت پرواز
,    دانلود اهنگ دنیا تو چشات

,   
,   

 

متن آهنگ بخند علی بنیادی

کابوس تنهاییمو با لبخند تو پر میکنم

روزای خوبمو فقط با تو تصور میکنم

وقتی که بارون میزنه پیش تو نفس میکشم

دستامو میگیری و من از غصه ها دست میکشم

کابوس تنهاییمو با لبخند تو پر میکنم

روزای خوبمو فقط با تو تصور میکنم

وقتی که بارون میزنه پیش تو نفس میکشم

دستامو میگیری و من از غصه ها دست میکشم

زل میزنم بهت هیچ وقت چشاتو رو چشمای من نبند

دنیام خلاصه شد توو خنده های تو عشق منی هنوز

دنیای من بخند

زل میزنم بهت هیچ وقت چشاتو رو چشمای من نبند

دنیام خلاصه شد توو خنده های تو عشق منی هنوز

دنیای من بخند دنیای من بخند

+++++++

انقدر خوبی که همش خوشبختی دنبال توئه

دنیای من با من بمون دنیا فقط مال توئه

وقتی نباشی روزگار رویامو پرپر میکنه

حتی تصور کردنش حالمو بدتر میکنه حالمو بدتر میکنه

زل میزنم بهت هیچ وقت چشاتو رو چشمای من نبند

دنیام خلاصه شد توو خنده های تو عشق منی هنوز

دنیای من بخند

زل میزنم بهت هیچ وقت چشاتو رو چشمای من نبند

دنیام خلاصه شد توو خنده های تو عشق منی هنوز

دنیای من بخند دنیای من بخند

http://sakhamusic.ir/ali-bonyadi-bekhand/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن اهنگ وقتی میگیری دستمو میزنی لبخند دانلود آهنگ وقت پرواز 25 باند 320 دانلود ریمیکس آهنگ وقت پرواز 25 باند وقت پرواز از ۲۵باند دانلود موزیک ویدیو وقت پرواز 25 باند اهنگ چشمات مال منه وقتی که دستات تو دستمه دانلود آهنگ ترکی مهدی بنیادی موزیک ویدیو 25 باند وقت پرواز دانلود اهنگ دنیا تو چشات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو