loading...

متن آهنگ قدیمی

آهنگ شمس منو خدای من2 امیر آرامپیر من و مراد من درد من و دوای منفاش بگفتم این سخن شمس من وخدای منکعبه من کنشت من دوزخ من بهشت منمونس روزگار من شمس من و خدای من فاش بگفتم این سخن شمس من و خدای منپیر من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 118 جمعه 24 اسفند 1397


آهنگ شمس منو خدای من2 امیر آرام

پیر من و مراد من درد من و دوای من
فاش بگفتم این سخن شمس من وخدای من

کعبه من کنشت من دوزخ من بهشت من
مونس روزگار من شمس من و خدای من
فاش بگفتم این سخن شمس من و خدای من
پیر من و مراد من درد من و دوای من
پیر من و مراد من درد من و دوای من


فاش بگفتم این سخن شمس من و خدای من
از تو به حق رسیده ام ای حق حق گزار من
شکر تو را ستاده ام شمس من و خدای من
کعبه من کنشت من دوزخ من بهشت من
مونس روزگار من شمس من و خدای من

پیر من و مراد من درد من و دوای من
پیر من و مراد من درد من و دوای من
فاش بگفتم این سخن شمس من و خدای من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو