loading...

متن آهنگ قدیمی

دیگه گنجشکای خونه واسه ی من نمیخوننشاید اونا هم بریدن دیگه پیشم نمی موننتوی این دنیای بی رحم همه قلبا که شکسته سمث قلبِ بی کسه من که واسه تو خیلی خسته ساگه یه بار بخوابم بیای یه بار بگی منو تو میخواید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398

دیگه گنجشکای خونه واسه ی من نمیخونن
شاید اونا هم بریدن دیگه پیشم نمی مونن

توی این دنیای بی رحم همه قلبا که شکسته س
مث قلبِ بی کسه من که واسه تو خیلی خسته س

اگه یه بار بخوابم بیای
یه بار بگی منو تو میخوای
دیونه ی دیونه ها میشم
تو حسرت آیینه ها
ویرونه ی ویرونه ها میشم


من فقط تورو میخوام
عشق پاکی برام
رنگ عشقی تو ترانه ها

من فقط بهت میگم
آره دوستت دارم
بی تو پر پر میشه دلم


اگه یه بار بخوابم بیای
یه بار بگی منو تو میخوای
دیوونه ی دیوونه ها میشم
تو حسرت آیینه ها
ویرونه ی ویرونه ها میشم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو