loading...

متن آهنگ قدیمی

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنیحالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمیکنیدلتنگتر میشم ولی نشنیده میگیری منوهنوز همه حال ِ تو رو از من فقط میپرسن و….با اینکه با من نیستی  دیوونه میشم از غمتاص

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 پنجشنبه 16 خرداد 1398


اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی
حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمیکنی
دلتنگتر میشم ولی نشنیده میگیری منو
هنوز همه حال ِ تو رو از من فقط میپرسن و….
با اینکه با من نیستی  دیوونه میشم از غمت
اصلا نمیخوام بشنوم که اشتبا گرفتمت
داشتن ِ تو کوتاه بود اما همونم کم نبود
گذشته بودم از همه ….هیچ کس به غیر تو نبود

 اسمم داره یادم میره

حقیقت و میدونی و ازم دفاع نمیکنی…


کنار تو می میرم و تو اعتنا نمیکنی
مردم تو رو از چشم ِمن امشب تماشا میکنن
فردا غریبه ها منو پیشِ تو پیدا میکنن
کاش اتفاقی رد بشی از کوچه های دلخوری
به روم نیاری که چقد میخوام که از پیشم نری
هر بار با شنیدن صدای تو آروم شدم
حتی واسه ی رفتنت پیش ِ همه محکوم شدم




منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی دانلود آهنگ بیکلام اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music متن آهنگ اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی دانلود آهنگ اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی متن آهنگ اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو