loading...

متن آهنگ قدیمی

,    متن آهنگ حجت درولی تموم شدم,    یه حالت غمی توی چشمامه,    اهنگ های حجت دورولی,    اهنگ بغلم کن حجت درولی,    اهنگ حجت د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 100 پنجشنبه 10 آبان 1397



,    متن آهنگ حجت درولی تموم شدم
,    یه حالت غمی توی چشمامه
,    اهنگ های حجت دورولی
,    اهنگ بغلم کن حجت درولی
,    اهنگ حجت درولی اه میکشم
,    اهنگ جدید حجت درولی ۹۷
,    دانلود آهنگ های حجت درولی با لینک مستقیم

متن آهنگ تموم شدم حجت درولی

Lyrics Music Hojjat Dorvali Tamoom Shodam

متن آهنگ تموم شدم حجت درولی

 

ترانه و شعر آهنگ تموم شدم حجت درولی

ای دل ساده اون سرگرمه سرگرمه خوشیهاشو
بسه دیگه اینقد دورت نچین دونه دونه ی عکساشو

دیگه هیچ فرقی نمیکنه بودن یا نبودنت تویه آینه دیدی تازگی چقد غم داره صورتت
یه حالت غمی توی چشمامه که بی تو هر جایی میرم همراهمه
اینکه الان ندارمت باورم کن همه ی دردامه

همه جاده ها بن بستن انگار با هم همدستن
آدما واسه اینکه جدا شیم رو جداییه ما شرط بستن

برگرد و تموم کن این روزای سردم رو برگرد و خودت پاک کن از رو گونه هام اشکم رو
آهای ستاره ی آسمون دیگه یادم رفت آرزوهام
باور کن اینقد پی ات دوویدم دیگه نایی نداره زانوهام

برگرد و تموم کن این روزای سردرد رو برگرد و خودت پاک کن از رو گونه هام اشکم رو
ای کاش یکم برگردی عقب بفهمی کی دوست داره تو رو
آدما میدونن بیخبرم بازم میپرسن حاله تو رو

تکست آهنگ تموم شدم حجت درولی

تموم شدم نمونده هیچی ازم هیچی نگو هیچ حرفی نزن
من که تو نبود تو دق کردم چه شبایی که بی تو هق هق کردم

تو کنار اون خیلی آرومی من موندمو چشم بارونی
من که یه روز دیوونت کردم حالا فراموش شدم آسونی

تموم شدم نمونده هیچی ازم هیچی نگو هیچ حرفی نزن
من که تو نبود تو دق کردم چه شبایی که بی تو هق هق کردم

تو کنار اون خیلی آرومی من موندمو چشم بارونی
من که یه روز دیوونت کردم حالا فراموش شدم آسونی

برگرد و تموم کن این روزای سردم رو برگرد و خودت پاک کن از رو گونه هام اشکم رو
آهای ستاره ی آسمون دیگه یادم رفت آرزوهام
باور کن اینقد پی ات دوویدم دیگه نایی نداره زانوهام

برگرد و تموم کن این روزای سردرد رو برگرد و خودت پاک کن از رو گونه هام اشکم رو
ای کاش یکم برگردی عقب بفهمی کی دوست داره تو رو
آدما میدونن بیخبرم بازم میپرسن حاله تو رو

**

http://www.faratext.com/16468/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D9%85%D9%88%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%85-%D8%AD%D8%AC%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%84%DB%8C.html







برچسب ها متن آهنگ حجت درولی تموم شدم یه حالت غمی توی چشمامه اهنگ های حجت دورولی اهنگ بغلم کن حجت درولی اهنگ حجت درولی اه میکشم اهنگ جدید حجت درولی ۹۷ دانلود آهنگ های حجت درولی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو