loading...

متن آهنگ قدیمی

متن اهنگ ای خدا آسمون تو سیاه شده روزا بی خورشید و شبا بی ماه شدهاون بلور خوش صدای خنده هات آب شده اشک شده آه شدهآخه اون که مال من بود دیگه نیست اون که مثل جون به تن بود دیگه نیستزندگی اسبشو تاخت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 92 جمعه 30 شهریور 1397




متن اهنگ






 ای خدا آسمون تو سیاه شده روزا بی خورشید و شبا بی ماه شده
اون بلور خوش صدای خنده هات آب شده اشک شده آه شده
آخه اون که مال من بود دیگه نیست اون که مثل جون به تن بود دیگه نیست
زندگی اسبشو تاخته واسه من همه چی رنگشو باخته واسه من
اون که بود یه روز بهشت آرزو چه جهنمی که ساخته واسه من
همه ی شادی ها از من دور شده همه ی زندگی سوت و کور شده
گل برام معنی صد خار و میده خوب و بد دیگه برام یه جور شده


تو سکوت سینه دیگه دل مرده ولی منه ساده دل میگم صبور شده
آخه اونکه مال من بود دیگه نیست اون که مثل جون به تن بود دیگه نیست


http://forum.persianseven.ir/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو